Samstag, 28. Mai 2011

Paintnet opgaver

Hejsa igen :-)

Her er mine paintnet forsøg. Jeg har ikke før arbejdet med dette program, men med andre billedprogrammer, således var jeg ikke helt uden erfaring. Men alligevel har jeg lært noget nyt og det var heller ikke så let nogen gange, når der var noget, der ikke virkede rigtigt ;-)

1. Min collage ( billederne stammer fra Flickr.com, og medlemmerne der har uploadet billederne hedder: Weltsport, bardiir, v2donnerkeil )



Pop-Art med forskellige private billeder ;-)






 





De sidste 3 billeder er også private billeder som jeg har bearbejdet med paintnets forskellige effekter.
Det var et sjovt, lille forløb og jeg kan faktisk godt lide at arbejde med billededer og film :-)

2 Kommentare:

  1. Dejligt, at høre, at du kan lide at arbejde med billeder.....Tror du, at du i dit pædagogiske arbejde, ville kunne inspirere andre (børn, unge, ældre)til at arbejde kreativt med billeder? - Og hvorfor hvad kunne være grunden til at arbejde med en sådan aktivitet?

    AntwortenLöschen
  2. Hej Helen,

    jeg tror da helt bestemt at jeg kunne inspirere andre til at arbejde kreativt med billeder/film.
    Der kan være mange gode ting omkring disse aktiviteter, både mediekompetencer kan opnås, men man kan også forbedre brugerens sociale eller personlige kompentencer. Jeg synes der er mange gode muligheder, hvis man ved, hvad man overhoved kan lave med medier :-)

    AntwortenLöschen