Dienstag, 17. Mai 2011

Animotionfilm



Mit første forsøg på en lille animotionfilm. Filmen hedder " The walking man". Da filmen jo ikke må være alt for stor/lang, har jeg bare brugt få billeder. Selve manden har jeg tegnet på et stykke papir og taget et billede af med mit kamera. Månen og solen har jeg senere hen tilføjet med paint.net. Og filmen har jeg så lavet med Windows Movie Maker. Det hele virkede ret godt, men det tager meget lang tid for sådan en lille film. Jeg synes alligevel at det er meget sjovt at arbejde med billeder/film og vil også fortsat gerne arbejde videre med forskellige andre ting :-)

2 Kommentare:

  1. Hej Julian

    Fint første forsøg :-) Du kan jo indstille hvor lang tid hvert enkelt billede vises i Moviemaker - hvis du synes, at animationen kører lidt for hurtigt ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Hej Helen. Tak for det.
    Ja, der har du ret i. Næste gang vil jeg nok have en lidt længere tid ;)

    AntwortenLöschen